کریسنٹ جھیل جسے چینی زبان میں 'Yueyaquan' کہتے ہیں چاند کی شکل کی جھیل ہے۔ جوکہ Dunhuang شہر کے جنوب میں 6 کلو میٹر کے فاصلے پر واقع ہے۔ کریسنٹ جھیل کا پانی بہت صاف اور شفاف ہے کہ دیکھنے میں یہ ہیرے کی طرح لگتا ہے۔ کریسنٹ جھیل کے ساتھ ایک پگوڈا ہے جو روایتی ہان چینی فن تعمیر میں سے ہے۔ یادگار چیزوں سے سجے سٹالوں کے ساتھ اہتمام ایک سڑک داخلی دروازے سے کمپلیکس کی طرف قیادت کرتا ہے۔ ریت کے ٹیلوں کی چوٹی سر کرنے کے لئے کمپلیکس آپریٹرز کی طرف سے منظم کردہ اونٹوں پر سیاح سواری کرتے ہیں۔

جھیل کم ازکم 2 ہزار مربع میٹر کے رقبے پر موجود تھی مگر اب گذشتہ چند دہائیوں کے لئے یہ آہستہ آہستہ ختم ہو رہی ہے۔ 1960 میں کی جانے والی پیمائش کے مطابق جھیل کی اوسط گہرائی زیادہ سے زیادہ 7.5 میٹر تھی ، 4 سے 5 میٹر کے فاصلے پر تھی۔ ابتدائی 1990s میں، جھیل کے علاقے میں 0.9 میٹر (زیادہ سے زیادہ 1.3 میٹر) کی اوسط گہرائی کے ساتھ صرف 1.37 ایکڑ (5،500 M2) پر سکڑ گئی تھی۔ کریسنٹ جھیل میں گزشتہ تین دہائیوں میں 25 فٹ سے زیادہ کمی آئی ہے۔ جبکہ علاقے میں زیر زمین پانی کی سطح 35 فٹ سے نیچے گر گئی ہے۔
2006 میں، مرکزی حکومت کی مدد سے مقامی حکومت نے جھیل کو بھرنا اور اس کی گہرائی کو بحال کرنا شروع کر دیا ہے، اس کی گہرائی اور سائز اس کے بعد سے سالانہ بڑھ رہی ہے۔

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Live Match Score

فیس بک پر تلاش کریں

مفت اکاؤنٹ کھولیں

Jobs Career in photography today!

Jobs Career in photography today!
Click on ads and grab your job.

گوگل پلس followers

گوگل پلس followers